söndag 1 mars 2020

Nytt projekt på g!!!!!

Det var ett tag sedan jag bloggade. Jag behövde verkligen en paus från det. Under hösten har jag pluggat och tiden räckte tyvärr inte till för att göra båda sakerna. Nu tar jag nya tag och hoppas att det är som att cykla. I höstas har jag funderat fram och tillbaka om jag ska starta en kanal på Youtube eller inte. Efter många om och men har jag gjort slag i saken och kanalen är ett faktum!

Jag är otroligt glad över att detta projekt är igång och det ska bli spännande att se hur det utvecklas. Kanalen har en helt annan inriktning än bloggen och det känns både skrämmande och kul på en och samma gång. På kanalen Zidsel virkar, ger bok- och filmtips kommer det nog främst att finnas virkvideos, men även ett eller möjligtvis fler boktips kommer nog att smyga sig in. =)
Hoppas att ni vill spana in min kanal,
https://www.youtube.com/channel/UCuzQ_roS2ibsLc4qDXupFcQ.

Vi ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nyårslöftet är infriat!

Förra nyår gav jag mig själ ett löfte om att jag skulle försöka sticka en kofta. Efter ett antal försök som resultera i att jag repade upp ...